השר וסרלאוף בביקורת חריפה: "זו לא מדיניות ימין"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on השר וסרלאוף בביקורת חריפה: "זו לא מדיניות ימין"

    שר הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף במהדורת הבוקר: "איננו קישוט. אנחנו רוצים מדיניות ימין שתבוא לידי ביטוי בנושאים הביטחוניים, המשפטיים ובכל נושאי הליבה"

    צילום: Yossi Aloni/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הנגב והגליל, יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית) אמר לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שני), כי הממשלה נבחרה כדי לקדם מדיניות ימין ואין שום סיבה שזה לא יקרה: "איננו ועדת קישוט".

    "אנחנו נבחרנו כדי לקדם מדיניות ימין", אמר וסרלאוף: "כשאנחנו קיבלנו את המנדט הציבורי שלנו על אותם נושאים אין שום מניעה ליישם את אותה מדיניות ולכן זו הציפיה שלנו. איננו אנשים פרטיים. זו הדרישה של הציבור. איננו קישוט. אנחנו רוצים מדיניות ימין שתבוא לידי ביטוי בנושאים הביטחוניים, המשפטיים ובכל נושאי הליבה".

    על פעילותו במשרד עליו הוא מופקד, אמר השר: "יש רק 14% יהודים בלב הגליל. יש הגירה שלילית מהנגב והגליל. אני רוצה סבסוד קרקעות לחיילים משוחררים. שנוכל לעשות שינוי דמוגרפי ולהביא התיישבות לנגב ולגליל. זה קריטי, 80% משטח המדינה. זה הדגל המרכזי שלי במשרד. אומרים לך אתה לא יכול לקדם אותו בגלל כך וכך. יש לי מנדט ציבורי. הציבור בחר בנו. אין שום סיבה שבעולם שלא נבצע את אותה המדיניות. מה מונע? מה מעכב? אני רוצה שנצא מאותו פחד מדומה".

    הוא מתח ביקורת על ראש הממשלה, אך לא הזכיר את שמו: "מי שמוביל את אותה מדיניות לא מוביל אותה כמצופה. שחרור גופות מחבלים זו לא מדיניות ימין, איך שלא נסתכל על זה".

    הוא התייחס לקמפיין נגד בן גביר בשמאל: "יש פה קמפיין מתוזמר. מנסים לעשות לנו דה לגיטימציה. אנחנו נבחרי ציבור. בן גביר שר לגיטימי. נבחרנו ע"י הציבור ולכן אנחנו מייצגים את עם ישראל בשם שולחינו, בכל פורום ובכל מקום. לא צריך להתרשם ממסע הדה לגיטימציה".

    על הסקרים, אמר: "למה בכלל עושים סקרים עכשיו? יש בחירות? זה חלק מפנטזיות השמאל להנדס תודעה ולהפיל את הממשלה ולכן אני לא כל כך מאמין לאותם סקרים. אבל גם לשיטתם… ראיתי תנודות מאוד קיצוניות. זו הזייה. זה לא משקף מספרים אמיתיים".

    "שינויים משמעותיים לוקחים זמן, אבל צריך להראות מגמה ובזה אנחנו דוחפים את הממשלה כל הזמן", הוסיף וסרלאוף והדגיש.

    הוא נשאל בנוגע להקמתם יישובים לחרדים: "יש את היישוב כסיף בנגב. אני שותף מלא בפרויקט הזה. יש לי תוכנית בנגב המזרחי של תעסוקה לחרדים. אני משתדל להתראיין אחרי שדברים קורים ולא לספר על מה שהולך לקרות. אבל יש דברים שמתבשלים. כשהם יצאו לפועל אספר עליהם".

    עוד אמר: "בנושא היישוב הכפרי בנגב ובגליל – יש לנו כמה בעיות. חנקו את ההתיישבות הכפרית. למשל ועדות הקבלה. לא מאפשרים ליישובים לגדול. יש לנו נציגים בוועדות תכנון ובניה, אלה דברים שלוקחים זמן".

    על המחאה נגד מאפיית אנג'ל: "המחאה נגד אנג'ל צודקת ואני שמח להיות חלק ממנה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בלי תקשורת ימין אין ולא תהיה ממשלת ימין עצם זה שהעם פתאום מצאו את גנץ כמנהיג על בלי שום סיבה מוצדקת כבר אומר הכל